Met deze bijeenkomst willen we de indrukken en prioriteiten van de leden en achterbannen inventariseren. Wat valt op aan het rapport, wat zijn de sterke en de zwakkere punten, in welke prioriteit moeten aanbevelingen opgepakt worden en wat zijn wenselijke vervolgacties voor de sector?
Programma
15.00: Welkom
15.10: Presentatie onderzoek door Peter Bex, directeur Sira Consulting
15.40: Gelegenheid tot stellen van vragen
15.50: Digitale inventarisatie voorkeuren en prioriteiten
16.15: Bespreking uitkomsten inventarisatie
17.00: Einde
Huiswerk
Om deze onlinebijeenkomst zo effectief mogelijk te maken, is het een voorwaarde dat deelnemers aan de bijeenkomst het rapport daadwerkelijk hebben gelezen. Het rapport kun je hier lezen.
Aanmelden
Je kunt je aanmelden tot 21 augustus 12:00 uur. In de middag van 21 augustus ontvang je de Teamslink van de bijeenkomst. Om de bijeenkomst werkbaar te houden, willen we maximaal 60 deelnemers. De medeorganisatoren van de Petitie Stop Regeldruk voor vrijwilligers in besturen hebben al een Save the Date ontvangen.
Organisatie
De organisatie van deze bijeenkomst is in handen van Goede Doelen Nederland, Vereniging NOV en de FIN.