De FIN is de branchevereniging van fondsen en foundations in de filantropie. De leden zijn in Nederland gevestigde particuliere fondsen die onverplicht steun verlenen aan meerdere organisaties, personen of projecten op het gebied van welzijn, cultuur, volksgezondheid, wetenschap en liefdadigheid. De vereniging behartigt de belangen van haar leden, is het platform voor onderlinge kennisuitwisseling en stimuleert kwaliteit en effectiviteit in de sector.
Het team van de FIN is de schakel tussen alle leden en het bestuur en bestaat uit de directeur, twee medewerkers in vaste dienst en een ZZP-communicatiemedewerker.
De functie
Als Office Manager ben jij de ondersteunende kracht van de Office- en Eventmanager. Je zorgt ervoor dat de dagelijkse werkzaamheden binnen de FIN soepel verlopen en ondersteunt bij een breed scala aan administratieve, organisatorische en communicatieve taken. Je rapporteert direct naar de Office- en Eventmanager.
Jouw werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Ondersteunen van de Office- en Eventmanager bij administratieve en organisatorische werkzaamheden
- Beheren van algemene mailboxen en correspondentie
- Afhandelen van inkomende telefoontjes en e-mails
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor leden en relaties
- Notuleren van bestuursvergaderingen
- Ondersteunen bij de organisatie van (online) bijeenkomsten en ledenactiviteiten
- Administratieve ondersteuning bieden aan de relatiemanager en, waar nodig, de directeur
Wie zoeken we?
We zoeken een proactieve en nauwkeurige Office Manager die plezier haalt uit organiseren en ondersteunen. Je bent communicatief vaardig, houdt overzicht en vindt het leuk om in een kleine organisatie veel verschillende taken op te pakken.
Wij vragen:
- Beschikbaarheid van 16 uur per week, bij voorkeur op maandag, dinsdag
- en/of vrijdag
- Aanwezigheid op kantoor in Den Haag (Foundation House), gecombineerd met de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
- Zelfstandige, flexibele en hands-on werkhouding
- Ervaring met MS Office (Outlook, SharePoint, Word, Excel)
- Interesse in of affiniteit met de filantropische sector is een pré
Wij bieden:
- Een afwisselende parttime functie (16 uur) in een maatschappelijk relevante omgeving
- De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken, in goed overleg met het team
- Ruimte om ervaring op te doen en jezelf te ontwikkelen
- Een prettige werksfeer binnen een klein, betrokken en professioneel team
- Marktconforme arbeidsvoorwaarden, afhankelijk van kennis en ervaring
- Jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband
- Standplaats: Den Haag (Foundation House)
Interesse?
Ben jij de gedreven Office Manager die ons team komt versterken?
Stuur dan je motivatiebrief en cv uiterlijk vrijdag 21 november naar info@verenigingvanfondsen.nl, t.a.v. Menno Tummers.
De eerste gesprekken vinden plaats in de week van 24 november.
Solliciteren